پروژه افتر افکت برای چه چیزی استفاده می شود؟

۱۳۸ بازديد
پروژه after effects را آماده کنید: معرفی ، فوتبال ، بازکن فوتبال ، محصول ، شرکت ، کد محصول: 44906 سازگار با After Effects CS5. 5 و وضوح بالاتر: 1920X1080 HD…

یک پروژه آماده پس از اثر است?


پروژه آماده ساخته شده پس از اثر فایل های آماده ساخته شده توسط یک تیم حرفه ای است. در این دست ، شما به راحتی می توانید عکس ها و فیلم های خود را جایگزین کنید و تیزرهای حرفه ای با گرافیک متحرک بدون تجربه حرفه ای ایجاد کنید.
راهنمای استفاده از پروژه های آماده ساخته شده پس از اثر :

برای کار با یک پروژه آماده ، شما باید برای اصول پس از اثر آماده شوید. یک دوره آموزشی زبان فارسی در کار با این نرم افزار در وب سایت کد زمان وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا با ابزارهای برنامه آشنا شوید. همچنین دوره های پیشرفته انگلیسی که در آن شما را تبدیل به یک متخصص در پس از اثر با تماشای آنها وجود دارد.

اگر شما هم به تماشای فیلم های آموزشی را نداشته باشند ، شما می توانید به راهنمای کوتاه به کار با پروژه اثر پس از ، که در این وبلاگ واقع شده است مراجعه کنید.
پروژه افتر افکت

کدام نسخه از پس از اثر بهتر است ؟


کاربران همیشه سعی می کنند جدیدترین نسخه را نصب کنند ، اما با توجه به اینکه همیشه در نسخه های جدید خطا وجود دارد ، بهتر است نصب نسخه جدید را کمی به تاخیر بیاندازد. در حال حاضر ، نسخه پایدار ترین اثر پس از 2019 است.
موسیقی در پروژه پس از اثر :

سوالی که برای اکثر کاربران سایت مطرح می شود این است که موسیقی پروژه ها کجاست؟ در پروژه های پس از اثر ، نیز وجود دارد هیچ موسیقی به طور پیش فرض به عنوان یک پروژه آماده برای والاتر. به استثنای این پروژه ها که در متن پست خود "همراه با موسیقی" ذکر شده است. شما می توانید از سایت تیزر "گنجینه های موسیقی" برای پروژه هایی که موسیقی ندارند استفاده کنید.

نمایش اسلاید "پروژه به پایان رسید پس از اثر"


یکی از محبوب ترین بخش در پروژه های پس از اثر بخش نمایش اسلاید است. در این توزیع ، پروژه ها مکان هایی برای عکس ها محسوب می شوند که به راحتی می توانید کلیپ خود را ایجاد کنید.
پروژه آماده از آرم پس از اثر

پروژه های دیگر که توسط کاربران مورد استقبال قرار می گیرند ، این پروژه برای آرم After Effects آماده است. هر کسب و کار نیاز به یک آرم ایستگاه حرفه ای برای نمایش نام تجاری و آرم خود را. کد زمان مجموعه ای منحصر به فرد از پس از اثر قالب آرم که شما می توانید استفاده کنید برای ترویج نام تجاری خود را جمع آوری کرده است.
این پروژه پس از اثرات Instagram آماده است

این روزها کلیه شرکت های موفق به تبلیغ و ارائه محصولات خود به صفحه Instagram نیاز دارند. با تشکر از استقبال بسیار زیاد این برنامه در ایران ، یکی از اولین گام های ارتقای محصولات و خدمات شما باید در Instagram مشاهده شود. کد زمان دارای آرشیو پروژه های متنوع تهیه شده توسط پس از اثر Instagram ، که در آن شما می توانید داستان های حرفه ای و پست ایجاد کنید.

تیزر پریست آماده است


تحول که پس از اثر ایجاد شده در هنگام ایجاد یک تیزر تبلیغاتی توسط هر کسی پوشش داده نمی شود. توابع مختلفی که این نرم افزار جلوه های بصری مختلفی ایجاد کرده و صفحه نمایش محصول مورد نظر را تشکیل می دهد. آماده ساخته شده پس از اثر طعنه فرصت خوبی برای ایجاد طعنه حرفه ای و بهبود سطح خود را از کار می باشد.

نگه داشتن در ذهن که اگر شما نیاز به یک پروژه و یا شما خرید فیلم از حرکت آرایه, شرکت, شما می توانید با استفاده از ربات پروژه درخواست شده توسط سایت و درخواست موسیقی آن است. این هزینه های اضافی را شامل نمی شود و به طور کامل رایگان.

پروژه افتر افکت در دسته های مختلف مانند غیره مرتب شده بر اساس نوار کناری, سمت چپ سایت در دسترس.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های آماده ، ابتدا می توانید بخش رایگان پس از اثر پروژه را در وب سایت بررسی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.