آشنایی با دیدنی ها ، دین، مردم، واحدپول و موقعیت جغرافیایی ارمنستان

۱۴۳ بازديد
ارمنستان یکی از کشورهای همسایه است که از نظر فرهنگی و فرهنگی با ایران وجوه مشترک زیادی دارد و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و از نظر فرهنگی و کلیساهای باستانی و معروف غنی است.

ارمنستان که نام رسمی جمهوری ارمنستان است کشوری محصور در خشکی قفقاز جنوبی است که در جنوب غربی اسیا واقع شده است. ارمنستان با گرجستان از شمال و ازربایجان به شرق و ایران و ارتساخ به جنوب و همچنین ترکیه به غرب هم مرز است. پایتخت این کشور ایروان است, و زبان رسمی مردم خود ارمنی است. برای دانستن بیشتر درباره ارمنستان و دیگر سفرهای خارجی میتوانید تور اسکنر را دنبال کنید.

تور اسکنر

ارمنستان را بیشتر بشناسید


ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران است که همیشه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به ویژه از ایران جذب می کند. نزدیکی ایران به ارمنستان باعث شده است که ارمنستان یکی از اولین فرصت ها برای سفر در موقعیت های مختلف باشد. علاوه بر این, سفر به ارمنستان بیش از حد گران است و, به عنوان یک قانون, بخشی از سفرهای نیست, گران, نیست, و علاوه بر این, است محل اقامت وجود دارد, گردشگری نیز بسیار خوب, و, مهم تر از, چرا که این همسایه ایران است, برخی از نقاط کشور وجود دارد, فرهنگی, مانند ایران, وجود دارد. حالا اگر میخواهید کشور را بهتر و بهتر بشناسید با قوانین و رسوم و فرهنگ مردم این کشور اشنا شوید با اطلاعات موجود در ذهن خود در تماس باشید.

ارمنستان یک کشور زیبا و چشمگیر است

تاریخ ارمنستان


تاریخ ارمنستان است که در واقع بخشی از شواهد تاریخی از تاریخ مردم کوه های ارمنستان, ارمنی به طوری که او به نظر می رسد خانه و زادگاه از مردم اصلی است, ارامنه, ارامنه, در طول زمان چند وجود دارد, مردم از مناطق دیگر به او پیوست. در ابتدای عنوان ارمنستان به نمایندگی از بنیانگذارش یعنی هایک گرفته شد و پس از توسعه ایرون در این منطقه گسترش یافت و افزود که این بند به اضافه می شود اما مردم دیگر مناطق ارمنستان با نام هایی مانند ارمانی و به اصطلاح عمارمانیا و به اصطلاح Am سی.. همچنین برای اولین بار نام ارمنستان را در کتیبه داریوش اول مشاهده کردند و بعدا در طول زمان نام او در ارمنستان تغییر کرد. اتحاد جماهیر شوروی پس از ایران بر ارمنستان مسلط شد و سرانجام در سال 1991 مستقل شد.و جمهوری ارمنستان شد.

موقعیت جغرافیایی و جمعیت


از لحاظ جغرافیایی ارمنستان بین دریای سیاه و دریای خزر قرار دارد که پلی بین اروپا و ایران است. این همسایگان در ضلع شمالی گرجستان و در ضلع شرقی ازربایجان و در ضلع غربی ترکیه و در جنوب ایران و نخجوان قرار دارند. این سرزمین در شمال فلات کوه های معروف ارمنستان قرار دارد و بیش از یک سال اعتقاد بر این است که ارمنستان مدرن تنها بخشی از فلات است. در شکل کلی بانک, ارمنستان یک منطقه کوهستانی است, می دانیم که اب بیشتر, جنگل های گرمسیری بیشتر که پوشش مساحت کیلومتر مربع از ارمنستان, و جمعیت حدود یک میلیون نفر است.

ارمنستان

دین و زبان مردم ارمنستان


ارمنستان یکی از اولین کشورهایی بود که مسیحیت را در قرن چهاردهم پذیرفت. در نتیجه بخشی از فرهنگ و رسوم این منطقه از مسیحیت سرچشمه گرفته است. دین رسمی مردم ارمنستان مسیحیت است, و بسیاری از کلیساها در ارمنستان که نوعی از مبدا وجود دارد, فرهنگ و هویت. نام ارمنستان در گذشته, هایک در طول زمان با علاوه بر این از گسترش اردوگاه تغییر نام داد, زمان اصلی مردم ارمنستان بود, و فرهنگ این مردم عمدتا مردم بومی ارمنستان بود. زبان ارمنی در این کشور متعلق به دو زیر شاخه ارمنی و شرقی است که بخش غربی شامل این واقعیت است که تنها تفاوت ها عبارتند از تلفظ که به طور کلی در ارمنستان شرقی به عنوان زبان رسمی منطقه شناخته شده است. پس از زبان ارمنی, روسی زبان دوم این افراد است. از تور آنتالیا نوروز 1401 نیز دیدن کنید.

فرهنگ و رسوم مردم ارمنستان


ارمنستان یک کشور با یک فرهنگ غنی است, و بسیاری از ساکنان خود ارمنی هستند, همچنین مهاجران از کشورهای اروپایی و روسیه در ارمنستان وجود دارد, که است که بسیار نیست. پس از جدایی از روسیه, مردم ارمنستان اغلب به کشاورزی به نوبه خود و توسعه این کار. سنت گرایی در فرهنگ مردم ارمنستان به گونه ای ظاهر می شود که می تواند در قالب لباس و ارتباط بین مردان و زنان دیده شود. این افراد مهمانان بسیار مهربان و سخاوتمندانه و استقبال, خاطرات شاد در حافظه خود را با سفر به ارمنستان باقی می ماند.

واحد پول


اصلی واحد پولی در, ارمنستان درام است که با توجه به ارامنه از کلمه عربی قرار گرفته درام سکه شامل ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۱۰۰ و театр تئاتر دریافت اما اسکناس ها театр تئاتر و اسکناس شد معادل ۱۰۰۰، ۵۰۰۰ ، در ارمنستان یک درام وجود دارد. درام ارمنی در قالب مخفف با ادب حروف معرفی شده اند.

شهرهای مهم و مقاصد گردشگری در ارمنستان


پایتخت این کشور ایروان است, که حساب برای حدود یک سوم از کل جمعیت کشور. از دیگر شهرهای مهم کشور, ابوویان, اچمیادزور, اچمیادزین, اشترک, کاپیتان, گوریس, جرازدان, ایووان, اماسیا, ماراتن, ماسیس, علاردی و وردنیس است.

خط زیبا و توریستی ارمنستان


ارمنستان دارای 11 استان از نظر تقسیم کشور است که اکثریت ساکنان این استان ها در بخش کشاورزی و همچنین دامپروری و ماهیگیری و تولید شکلات و فعالیت های دیگر در کشور فعالیت می کنند. از مهم ترین شهرستانها در ارمنستان, ایروان می توان مورد استفاده قرار گیرد, اشاره کرد که, همانطور که قبلا ذکر, پایتخت ارمنستان رسمی است, و غیره. مناطق زیبا از تنوع باستانی در ایروان وجود دارد. در طول سالها بسیاری از مردم برای دیدن این شهر در ارمنستان به فنلاند سفر کرده اند.

مناظر چشمگیر و استراحتگاه


همانطور که قبلا ذکر شد چشم اندازهای زیبا و طبیعی بسیاری در ارمنستان وجود دارد-این چشمگیر ترین ارمنستان است که می تواند در شهر دیلیجان بازدید شود که در بالای ما شهر بونا و سرزنده است یعنی در سوییس شهرت کمی وجود دارد و همچنین پایتخت ارمنستان نیز غنی از جاذبه های توریستی و چشمگیر است و اغلب بیشترین تعداد فروشندگان در گردش در شهر طولانی تر است. علاوه بر این ممکن است که روستای گوریس که ما معرفی کردیم دارای شرایط بالا توضیح داده شده باشد و معماری المان و بسیار مشهور است.

ایروان.:

برای سفر به ایروان, پایتخت ارمنستان, و یافتن تورهای نوروزی 1401 ارمنستان در شهرستانها یک ارزش مهم برای بازدید است, سفر و گشت و گذار. اعتقاد بر این است که دو کلیسا در نزدیکی شهر ایروان واقع شده اند که کلیساهای مسیحی قدیمی وجود دارد. کلیسا و کلیسا. همیشه داستان هایی از این کلیساها شنیده می شود و برخی معتقدند که نام کلیساها از اولین پیروان مسیحیت در ارمنستان گرفته شده است. برخی از افسانه های قدیمی نیز علامت خود را در این کلیساها را ترک کرده اند و می تواند در هنگام بازدید از چنین مکان های معماری فوق العاده تحسین.در میان دیگر مناظر ارمنستان, می توان معبد گارنی توجه داشته باشید, در ساخت و ساز که پادشاه روم نرو نقش بزرگی بازی, معبد بسیار قدیمی و با ارزش است.

دین ارمنستان

اقلیم ارمنستان


کیمراس:

در بسیاری از کشورها, با فرصت کوه کوچک برای گردشگران, بسیاری از چیزهایی که به این نقاط سفر وجود دارد, شامل نه تنها از بخش هایی از طبیعت بکر و طبیعی, این است, شما را در درک, اما این یک ساختار است, معماری, شگفت انگیز, یک نقطه است که شما باید ببینید. از این مناطق زیبا و اغلب دست نخورده ارمنستان غربی می توانید برای دیدن این مکان ها به شهر گیمری در ارمنستان بروید. گومری دومین شهر بزرگ ارمنستان است که به عنوان پایتخت تاریخی ارمنستان شناخته می شود و در حال حاضر به عنوان مرکز صنعتی ارمنستان شناخته می شود. در شهرستان گیومری, یکی از با ارزش ترین کلیساها, که خرس به نام کلیسای امانتپاریک, یعنی, همانطور که می دانید, نجات دهنده. البته این کلیسا پس از زلزله به طور کامل تخریب شد اما رافیل ایوان در تلاش است تا این کلیسا را بازسازی کند.



دریاچه قو:

یکی از زیباترین و محبوب ترین مکان ها در ارمنستان دریاچه قو است که در سواحل مقبره های قدیمی وجود دارد. این دریاچه به قدری زیبا و قابل توجه است که او نمیتواند فراموش کند که علاوه بر هوا و زمینهای کوهستانی این منطقه همواره برای گمرشاران تازه و سودمند بوده است.

علاوه بر این یک گورستان تاریخی بزرگ به نام خاچکارا در سواحل نزدیک روستای نورادوس قرار دارد که تاریخ ارمنستان بر روی صخره ها حک شده است. اقلیم کوه ارات و سواحل دریا زیبا یک سرگرمی عالی و دلپذیر برای هر فرد است که هر فرد را خوشحال می کند.

مروری بر خط ارمنستان


اقلیم کشور

اقلیم ارمنستان کوهستانی است اما تا حدودی معتدل است و به دلیل باران سنگین سبز و حیات وحش وجود دارد. در تابستان, درجه حرارت در کشور محدوده از 18 به 22 درجه, و در زمستان درجه حرارت در کشور حدود منهای می رسد 12 درجه. در چنین دمایی بهترین زمان برای سفر به این کشور تابستان است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.