بازیهای خوانوادگی برای تابستان

گلدون : سرگرمی، تفریح، شادی

بازیهای خوانوادگی برای تابستان

۲۱۶ بازديد

انواع بازی های خانوادگی در گرمای تابستان

از آنجا که می دانیم که در تابستان های گرم زندگی می کنیم ، علاوه بر گرم شدن جو زمین ، حوصله ما هم می رود ، راه حل واقعی چیست؟


1- حدس بزنید

به گفته طلب ، شما به راحتی می توانید این بازی را با چند ورق کاغذ و یک قلم و بیشتر افراد انجام دهید. انتخاب کسی و اعزام او به بیرون از اتاق.

سپس با بقیه تصمیم می گیرید ، نام یک شخصیت داستانی یا واقعی یا نام کارتون یا فیلم را انتخاب کنید و آن را بر روی یک کاغذ بنویسید. سپس برای شروع با بازیکنی که انتخاب کرده اید تماس می گیرید

تا اینکه او بیاید و جلوی شما بنشیند و شما این کاغذ را به پیشانی خود نچسبانید. سپس باید از او بخواهید که نامی را که یکبار روی کاغذ نوشته شده است حدس بزند. برای زیباتر شدن این بازی می توانید زمان و تعداد سؤالات را محدود کنید. به عنوان مثال ، 30 سوال در 15 دقیقه. شما می توانید برای بازیکنانی که به درستی حدس نمی زنند ،

برندگان را مجازات و پاداش دهید. هر چه تعداد حروف کمتری انتخاب کنید ، عجیب تر و عجیب تر و ایمن تر از پیامدهای احتمالی بعد از بازی خواهید بود!

معرفی تفریح های ​​خانوادگی برای تابستان

2- بازی پانتومیم

اگر تعداد زیادی از مردم دارید و مباحث جالبی را برای بازی انتخاب می کنید ، دیگر نمی خواهید این بازی به پایان برسد. برای شروع این بازی ابتدا باید به دو گروه تقسیم شوید و در هر گروه با توافق با سایر شرکت کنندگان موضوعی را انتخاب می کنید.



سپس فردی را از گروه مقابل انتخاب کنید و موضوع مورد نظر خود را برای او بگویید. او همچنین باید سعی کند با خواندن و اشاره به مدت یک دقیقه این سوال را برای گروه خود توضیح دهد. اگر گروه نتواند جواب را حدس بزند ،

یک امتیاز به گروه مقابل داده می شود و در پایان هر گروه بیشترین امتیاز کسب می شود.

کمی از خلاقیت خود استفاده کنید و مضامین را انتخاب کنید که دود را از سر گروه مخالف بالا می برد!

3- درگیر قصه گویی باشید!

هرچه تعداد بیشتری در طرح بازی وجود داشته باشد ، بازی زیبا تر و هیجان انگیز تر خواهد بود. علاوه بر این ، این بازی نیازی به امکانات رفاهی ندارد و کافی است که در کنار خانواده یا دوستان خود بنشینید و بازی را شروع کنید.


بازی با اولین جمله ساختن جمله شروع می شود ، که می تواند ادامه یابد و نفر بعدی مجبور به ساختن جمله های مرتبط و غیره شود.


کل جذابیت این بازی در هوش بازیکنان ، توجه و توانایی آنها در استفاده از جملاتی است که می توانند داستان را با آن ادامه دهند ، نهفته است تا منطقی با جمله قبلی در ارتباط باشد. در برخی موارد ، مشاهده شد که بازی داستان پردازی چند ساعت به طول انجامید و داستانهای دلپذیری از آن بیرون آمد که مردم را غافلگیر کرد!

معرفی تفریح ​​خانوادگی در فصل تابستان

4- پذیرش جمله

این بازی می تواند خاطرات فراموش شده بسیاری را به شما برگرداند ، اما قطعاً یکی از زیباترین بازی ها باقی می ماند. احکام نیازی به هیچ شرایطی ندارد و شما فقط باید تماس را گوش کنید تا نوبت شما باشد و کلمات در گوش شما تلفظ نشوند. بازی از زمانی شروع می شود که نفر اول 2-3 کلمه به حرف دوم می زند و این روند ادامه دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.