کد ussd برای خدمات پرداخت و خرید

گلدون : سرگرمی، تفریح، شادی

کد ussd برای خدمات پرداخت و خرید

۲۶۲ بازديد
کنیا در حال تماس برای جمعیت سپاری موبایل

خرید کد یو اس اس دی چگونه است؟


سان خوزه، کالیفرنیا — کارآفرین تلفن همراه ناتان ایگل بیشتر کنیا را در تماس، در انتظار یک کار کوچک است. میلیون ها نفر از اونا در واقع

به آن به عنوان تلفن همراه معادل ترک مکانیکی آمازون فکر کنید، که به انسان ها پول می دهد تا چنین کاری را انجام دهد مانند عکس های صوتی و برچسبی.

اگر موفقیت آمیز باشد، Txteagle می توانست منبع درآمد مهمی را برای جمعیت های روستایی و کم درآمد فراهم کند. چیزی که عقاب اکنون به آن نیاز دارد این است که شرکت های غرب بفهمند چگونه از این توده باسواد اما کم کار مردم برای مراقبت از کارهای خسته کننده ای که انسان ها در آن بهتر از کامپیوتر هستند استفاده کنند.

"ما اکثریت گوشی ها را در شرق آفریقا به پلتفرمی تبدیل کرده بودیم که مردم می توانند از آن برای پول درآوری استفاده کنند، عقاب به گودران کنفرانس سه شنبه در کنفرانس O'Reilly Emerging Tech که این هفته در سن خوزه کالیفرنیا برگزار می شود، گفت: "15 میلیون آفریقایی آماده شروع به کار بر روی تلفن همراه خود وجود دارد."

USSD (Unstructured Supplementary Service Data) یک سرویس مبتنی بر متن در شبکه های تلفن همراه است که در آن اطلاعات بین دستگاه های پایانی و ارائه دهندگان خدمات در زمان واقعی مبادله می شود. دروازه USSD می تواند مانند تمام برنامه های کاربردی پیام متنی WINGCON، با شماره های کاربردی GSM-R کار کند. به عنوان پل ارتباطی خرید ussd اختصاصی بین پایانه های ثابت (که از طریق SMPP به دروازه متصل می شوند) و دستگاه های تلفن همراه و عناصر شبکه (که از طریق GSM-MAP ارتباط برقرار می کنند) عمل می کند. در سیستم های GSM-R می توان از دروازه USSD برای ثبت و ثبت آدرس های کاربردی برای پایانه های ثابت استفاده کرد. این به ویژه در شبکه هایی که دیسپرهایی دارند که هم از پایانه های ثابت و هم از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، سودمند است.

دروازه USSD WINGCON به طور کامل به RMC وینگکون مدولار یکپارچه شده است و همچنین می تواند همراه با دیگر متن و رسانه های برنامه های کاربردی پیام رسانی به عنوان سیستم واحد ارائه شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.