رویداد استارت آپ

گلدون : سرگرمی، تفریح، شادی

رویداد استارت آپ

۱۸۴ بازديد

راه اندازی استارت آپ

بررسی اجمالی توافق بنیانگذاران مهم است برای بنیانگذاران یک شرکت به توافق در میان خود حتی قبل از ایجاد یک نهاد. توافقات موسسان محصول گفتگوهایی است که باید در میان بنیانگذاران یک شرکت در مراحل اولیه شکل گیری راه اندازی یک استارت آپ صورت گیرد تا دیرتر در زندگی یک شرکت. هدف از این گفتگوها این است که یک بحث باز و صادقانه در مورد نگرش ها، ترس ها و آرزوهای افراد درگیر با استارتاپ داشته باشیم، تا احتمال ناتوان کردن شگفتی ها با ادامه تکامل شرکت به حداقل برسه. این لیست ماژول شامل دو سند است:1A راهنمای مکالمه. پاسخ دادن به این پرسش های سخت در حال حاضر به شما و یکی از بنیانگذاران شما کمک خواهد کرد تا در آینده از درگیری های شخصی اجتناب کنید.

قوانین اسارتاپی

2A مدل توافقنامه موسسان است. توافق موسسان قراردادی است که بنیانگذاران یک شرکت وارد آن می شوند که بر روابط تجاری آن ها حاکم است. این توافقنامه حقوق، مسئولیت ها، بدهی ها و تعهدات هر بنیان گذار را طرح می کند. به طور کلی راه اندازی استارتاپ مسائلی را تنظیم می کند که ممکن است تحت پوشش قرارداد عملیاتی شرکت قرار ن گیرند. در نهایت، توافقات بنیانگذاران برای حفاظت از منافع هر بنیانگذار و یادبود طراحی شده است که همه بنیانگذاران در مورد ساختار اساسی سرمایه گذاری و چگونه بنیانگذاران با هم کار خواهند کرد تا کسب و کار خود را به جلو ببرند.

جعل توافق بین همه بنیانگذاران کمک می کند تا کاهش خطر طرح دعوی در دادگاه بیش از چه کسی صاحب کسب و کار است. طیف گسترده ای از مقررات است که می تواند در توافق موسسان خطاب وجود دارد. قالب زیر شامل مقرراتی در مورد: انتقال مالکیت؛ ساختار مالکیت;محرمانه بودن;تصمیم گیری و حل اختلاف;نمایندگی ها و ضمانت نامه ها; و انتخاب قانون. این مقررات برای روش راه اندازی استارت آپ موقف ضروری است که معمولا در توافقنامه موسسان دیده می شود. توضیحاتی در مورد تمام مقررات در سند در پایان توافق نامه است. چهار صفحه اول سند توافق قالب است. بقیه صفحات حاوی توضیحی مفیدی هستند که به مقررات درون خود سند اشاره دارند.
http://startups.forvend.ir/Startups
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.