مقاصد اصلی طراحی بیزینس پلن یا طرح کسب و کار چیست

۱۶۰ بازديد
اگر شما تا به حال به انجام کسب و کار شما می تواند مطمئن شوید که شما باید نام یک کسب و کار طرح توجیهی (طرح کسب و کار) و یک طرح کسب و کار است که برای شما آشنا است, اما واقعا تعریف طرح تجاری یا طرح کسب و کار و به همین دلیل است که وجود آن حیاتی برای هر کسب و کار ؟

طرح کسب و کار و یا طرح کسب و کار یک سند نوشته شده در مورد آینده کسب و کار شما است. یک پیام است که نشان می دهد چه نقشه و طرح خود را ، و همچنین چگونه و چگونه شما را به هدف خود دست یابد.

این برنامه می تواند کمک به کارکنان و مدیران انجام تعهدات خود برای رسیدن به اهداف و یا جذب خوانندگان از این طرح که ممکن است سرمایه گذاران بالقوه استفاده کنید. علاوه بر این, طرح کسب و کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جذب کارکنان کلیدی, و غیره. چشم انداز برای ایجاد مشاغل جدید در مذاکرات با tabbin و حتی به حمایت از مدیران در درک این شرکت هویت و چگونگی مدیریت یک ابزار مفید است.

به همین دلیل لازم است بدانید که چه چیزهایی باید در طرح کسب و کار در ذهن داشته باشید و چه امتیازاتی باید در طرح کسب و کار گنجانده شود ؟ به عبارت ساده ، طرح کسب و کار نشان دهنده اهداف کسب و کار شما و بیان استراتژی است که شما برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

علاوه بر این ممکن است مشکلات آنها ممکن است در صورت و راه حل آنها, ساختار سازمانی شرکت (از جمله موقعیت و مسئولیت) و میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری نشان می دهد.
یک طرح کسب و کار است?

بنابراین ، جزئیات و اجزای طرح کسب و کار چیست؟ یک طرح کسب و کار خوب به پیروی از دستورالعمل های کلی تایید و یک فرم خاص و محتوا, و معمولا طرح کسب و کار متشکل از سه بخش اصلی:

بخش اول ، مفهوم کسب و کار ، این قسمت به صنعت که در آن کسب و کار واقع شده است اختصاص داده شده است. ساختار کسب و کار. این توضیح می دهد که یک محصول خاص و یا خدمات, و همچنین چگونه برای برنامه ریزی برای موفقیت یک کسب و کار.

بخش دوم, هدف, تحلیل بازار, اینجا, مشتریان بالقوه توصیف و تحلیل از که و که در آن آنها چه چیزی باعث آنها را به محصولات و یا خدمات است که ما خریداری کرده اند ... و موقعیت رقبا و نحوه پیروزی در این بازار رقابتی بر اساس مزیت های رقابتی شرکت ما را تعیین می کند. باید توضیح داد که برای تجزیه و تحلیل محیط خارجی و شرایط داخلی و خارجی کسب و کار ما ، تجزیه و تحلیل swan یک ابزار خوب خواهد بود.

در نهایت بخش مالی شامل درآمد و جریان نقدی ترازنامه و صورتهای مالی و همچنین دیگر اطلاعات موجود و تجزیه و تحلیل مالی. برای نوشتن این بخش ، ممکن است به کمک یک حسابدار یا نرم افزار تخصصی نیاز داشته باشید.
اجزای طرح کسب و کار

با تقسیم این سه بخش به اجزای کوچکتر و تخصصی ، ابتکار کسب و کار شامل اجزای اصلی زیر خواهد بود:

مفاد اصلی
توضیحات شرکت
تحلیل
سازمان و مدیریت
خط تولید و محصولات (خدمات خط تولید)
بازاریابی و فروش
درخواست برای بودجه
پیش بینی های مالی
درخواست برای طرح کسب و کار

علاوه بر این ، طرح کسب و کار باید روشنایی و روشنایی مناسب ، صفحه عنوان و محتوا داشته باشد.
نیاز به یک طرح کسب و کار

اگر شما یک سوال در مورد اینکه چرا یک طرح کسب و کار مورد نیاز است و که نیاز به یک طرح کسب و کار ما باید بگویم که تنها کسی که نمی کند نیاز به این برنامه است کسی که نه تجارت. در واقع هر کسی که همراه با سرمایه گذاری برای راه اندازی و یا در حال گسترش است که منابع بودجه قابل توجهی انرژی و زمان به سود باید کار در داخل. شما باید صرف زمان لازم برای تدوین طرح کسب و کار برای هزینه های خود را.

نویسنده طرح کسب و کار برای کارآفرینان مشتاق که نیاز به شروع یک کسب و کار برای نوشتن این طرح آنها در واقع بسیاری از شرکت های بزرگ امروز کار خود را بر روی کاغذ به عنوان یک طرح برای متقاعد کردن سرمایه گذاران آغاز شده است. در واقع یک طرح کسب و کار یک ابزار لازم برای شروع یک کسب و کار جدید معمولا بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری لازم برای تعیین طرح کسب و کار.

شرکت است که باید به منظور توسعه یک طرح کسب و کار برای سال های بسیاری از فعالیت های خود را باید به صورت دوره ای بررسی دستیابی به اهداف و استراتژی های قبلی به طوری که تحولات جدید برنامه و نقشه از فرمولاسیون جدید این شرکت همیشه در مسیر رشد و توسعه (CCR).

بسیاری از شرکت ها که در وسط توسعه خود هستند. گاهی اوقات سرمایه بیشتری برای کسب وجوه بیشتر برای رشد و حرکت به سمت مقادیر طول می کشد. که این موقعیت ممکن است سود آور تر برای سرمایه گذاران از آن است. از این رو, ما نیاز به یک طرح کسب و کار.
فهرست برای به روز رسانی طرح کسب و کار

در اینجا یک لیست از هفت دلیل که چرا شما باید در نظر به روز رسانی خود را طرح کسب و کار: اگر تنها یکی از آنها در مورد شما صدق آن زمان به بررسی و به روز رسانی خود را طرح کسب و کار.

یک دوره مالی جدید نزدیک است. اگر صنعت که در آن شما کار می کنند در حال تغییر است و به سرعت در حال رشد, شما می توانید برنامه خود را سالانه به روز رسانی, سه ماهه یا ماهانه.
شما نیاز به بودجه بیشتری برای کسب و کار خود را به ادامه وجود داشته باشد.
تغییرات قابل توجهی در بازار وجود داشته است. تغییر سلیقه مشتری ، روند ادغام مشتری و تغییر در قوانین نظارتی و …
شرکت شما در حال توسعه یک محصول جدید, تکنولوژی, خدمات و یا مهارت. اگر شما هر گونه تغییر ساخته شده است از شما برای اولین بار طرح کسب و کار خود را نوشت, از آن زمان برای به روز رسانی است.
شما تغییراتی در سیستم مدیریت شرکت خود ایجاد کرده اید و مدیران جدید باید اطلاعات جدیدی در مورد کار و اهداف شرکت شما داشته باشند.
شرکت شما وارد یک مرحله جدید ، مانند تغییر شهرستان و محل شرکت ، غلبه بر سقف فروش پیش بینی شده ، افزایش تعداد کارکنان و کارکنان .
به نظر می رسد که hamster طرح کسب و کار به درستی منعکس کننده واقعیت امروز آن ممکن است کار کرده اند و ضعیف قبل از, پس شاید سریع تر از انتظار می رود که شما تغییر کرده و در حال حاضر برنامه ریزی نادرست با فعالیت های فعلی خود را در صنعت..

انواع طرح کسب و کار

انتخاب نوع طرح کسب و کار-انتخاب ایده آل برای هر کسب و کار بسیار مهم است و بسته به اینکه آیا شما می خواهید به این طرح همانطور که در گذشته) و بازتابی از چه ویژگی های کسب و کار شما و مخاطبان در حال رفتن به" است که شاید به اندازه و جزئیات محتوای هر بخش متفاوت است. انواع زیر از برنامه های کسب و کار عبارتند از:

طرح کسب و کار اقتصادی
طرح کسب و کار استاندارد
طرح کسب و کار برای شروع یک کسب و کار جدید
طرح کسب و کار با یک صفحه
طرح فنی و اقتصادی
داخلی
طرح عملیاتی یا طرح سالانه
برنامه رشد یا توسعه
برنامه استراتژیک

حالا که با مفهوم طرح کسب و کار برای توسعه و توسعه کسب و کار شما آشنا هستید ، توصیه می کنیم که طرح کسب و کار خود را ماهانه بررسی کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود برای مقایسه نتایج کسب و کار ماهانه خود را با روند و شاخص های مستند در طرح کسب و کار.

نرم افزار ایلوستریتور

Adobe Illustrator نرم افزار گرافیکی است که برای افرادیکه کار طراحی می کنند بسیار کاربردی است. از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبورد بزرگراه و کارت تولد – همه اینها در Illustrator طراحی می شوند.

Adobe Illustrator ابزاری برای طراحی وکتور است ، به این معنی که شما می توانید آثار هنری را در هر مقیاس و بدون کاهش کیفیت ایجاد کنید. این یک ابزار فوق العاده برای طراحی لوگو ، ایجاد آثار هنری وکتور پیچیده و بازی با طراحی تایپوگرافی مصور است

  • قابلیت طراحی طرح های وکتور بسیار پیچیده با قابلیت های بسیار پیشرفته
  • کارهای تصویرسازی مثل موشن گرافیک و …
  • قابلیت تایپوگرافی بسیار پیشرفته با ابزار مخصوص این کار
  • قابلیت رنگ کردن تصاویر با خاصیت گرادیانت به صورت طیف رنگی از رنگ خاصی به رنگ دیگر و قابلیت تعیین شفاقیت رنگ
  • قابلیت رنگ آمیزی و طرح ریزی به صورت پرسپکتیو
  • قابلیت ایجاد Stroke های بسیار زیبا و حرفه ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.