دلیل رنگ های مختلف پاندا در کشورهای مختلف

۲۸۸ بازديد
خرسهای پاندا یکی از جالب ترین و نازترین حیوانات جهان هستند. برای داشتن رنگهای مختلف پاندا در کشورهای مختلف به سایت تالاب توجه کنید.

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا پاندا ها سیاه و سفید هستند؟ باید بدانید که رنگ بدنه پانداها دلیلی دارد که در این مقاله توضیح خواهیم داد.

پاندا های غول پیکر یکی از ویژگی های آنها هستند ، زیرا آنها یکی از مشخص ترین حیواناتی هستند که هنوز در حال چرخش کره زمین هستند:
رنگها الگوی جالب سیاه و سفید این موجودات بامبو توجه را به خود جلب می کند و به خودی خود این سؤال را ایجاد می کند که چرا این حیوان گیاه خوار است؟
خرسهای پاندا جانور تنبل زیبا

دلیل رنگ های مختلف پاندا در کشورهای مختلف


نقاشی سیاه و سفید بدن آنها نوعی سازگاری با محیط است به گونه ای که می توانند خود را در هر دو محیط ماسک بزنند.


یک مطالعه جدید منتشر شده در زیست شناسی رفتاری با تجزیه و تحلیل رنگ آمیزی سایر گوشتخواران و ارتباط آنها با محیط ، نظریه ای ارائه می دهد.این تیم دریافتند که از آنجا که خرس ها گاهی اوقات در برف می گذرانند و بعضی اوقات در جنگل ، الگوی بدن سیاه و سفید آنها سازشی با محیط است.

برای اینکه بتوانید در هر دو محیط خود را نقاب بزنید.
با این حال ، لکه های رنگی شفاف در گوش و چشم با رابطه بین پاندا ها مطابقت دارد ، در مورد اینکه چرا پاندا های غول پیکر سیاه و سفید هستند ، پیشنهادهای مختلفی وجود دارد.

به نظر می رسد شما نمی خواهید از این مدل برای پوشاندن محیط اطراف خود استفاده کنید ، به خصوص برای حیواناتی که وزن آنها 160 کیلوگرم است. یک ایده این است که این تغییر رنگ به تنظیم دما کمک می کند ،

به خصوص در حیواناتی که بین برف سنگین و جنگل معتدل وقت می گذرانند. با این حال ، گونه های دیگری نیز وجود دارند که با باغ وحش تک رنگ مطابقت دارند. آیا این می تواند الگوی پاندا را توضیح دهد؟

دلیل رنگ های مختلف پاندا در کشورهای مختلف

لکه های رنگی مختلف روی گوش و چشم مربوط به ارتباط بین پانداست.

زیست شناسان بحث از خطوط بدن زرافه ، از محافظت در برابر تریپانوزوم ها گرفته تا شکارچیان سرحال ، در حالی که به نظر می رسد پنگوئن ها منطقی هستند ، زیرا به طور عمودی به تنهایی قدم می زنند. لباس مبدل. با این حال ، هیچ یک از اینها متناسب با پاندا غول پیکر نیست.

بنابراین ، محققان یک رویکرد متفاوت را انتخاب کردند. آنها از رویکرد فیلوژنتیک تطبیقی ​​استفاده کرده و رنگ و ساختار بدن 195 گونه گوشتخوار دیگر و 39 گونه خرس را با توجه به زیستگاه و رفتارهای اجتماعی خود مورد مطالعه قرار دادند. محققان ارتباطی بین رنگهای روشن تر و پوشش برفی پیدا کرده اند. آنها رنگدانه ها و جنگل های تیره تری پیدا کردند

که نشان می داد پاندا های چند رنگ با این دو رنگ سازگار است. اما رنگ های متفاوت چهره آنها با این مدل مطابقت ندارد.

درعوض ، به نظر می رسد نقاط متضاد روی گوش و چشم این گونه ها نوعی شکار را نشان می دهد و نویسندگان معتقدند که خرس ها از گوش های خود به عنوان هشدار دهنده برای شکارچیان و همچنین ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.