برای کیفیت بخشیدن به رابطه همسران چه راهکارهایی و جود دارد؟

۱۴۶ بازديد

اهمیت افزایش دانش در باره روابط زناشویی

یکی از مهمترین اصول پس از ازدواج ، همسرداری و آموختن نکات همسرداری می باشد که می تواند در دوام یک زندگی موفق ، بسیار مؤثر عمل کند .

شاید خیلی از افرادی که ازدواج می کنند از اهمیت موضوع همسرداری و رعایت نکات همسرداری مطلع باشند ، ولی اینکه تا چه حد می توانند آنها را به کاربندند از اهمیت بیشتری برخوردار است و از طرفی برخی هم هستند که ممکن است با این اصول و نکات ، آشنایی چندانی نداشته باشند و ندانند که چگونه می توانند برای تداوم زندگی مشترکشان تلاش کنند .
نکات همسرداری برای خانم ها

برای آن دسته از افرادی که ممکن است با نکات همسرداری آشنا نباشند ، پیشنهاد می کنیم که با چند راهکار و انجام کارهای ساده که در ادامه ی این مطلب از یک جم به آن خواهیم پرداخت ، در این راه قدم بردارند و زندگی آرام تری را تجربه کنند. البته این نکته هم قابل ذکر است که نکات همسرداری اصلا چیز عجیب و پیچیده ای نیست و همانطور که اشاره ی کوتاهی شد ، یک سری کارهای بسیار ساده می باشد که انجام آن فقط نیازمند تمرین است ، نه کار خارق العاده !!!
تشویق و تایید همسر و ایجاد انگیزه در او

و اما یک سئوال ساده : آیا تا به حال از همسرتان ، تعریف و تمجید کرده اید ؟ و یا اینکه آیا برای افزایش میزان این تعریف و تمجیدها برنامه ای دارید ؟

شاید به عقیده ی عده ای ، این عمل آنچنان با اهمیت جلوه نکند ، ولی به جرأت می توان ادعا کرد که این کار ، نه تنها یکی از نکات همسرداری محسوب می شود ، بلکه می تواند معجزه کند !
اگر همسر شما ، انتظار تعریف و تمجید از جانب شما را نداشته باشد ، از چه کسی باید داشته باشد ؟ چه عیبی دارد که همسر خود را با بهترین الفاظ و زیباترین کلمات تفسیر کنید ؟

همگی می دانیم که اقدام به هر عمل مطمئنا راه و رسم مخصوص به خودش را میطلبد که همسرداری نیز از این مهم مستثنی نیست ، به عنوان مثال :

شما می توانید نسبت به همسرتان ( چه زن و چه مرد ) رفتاری مؤدبانه داشته باشید . منظور از رفتار مؤدبانه این نیست که رفتار و کلامتان رسمی باشد ، بلکه مقصود ایجاد حس احترام در طرف مقابل است .

و یا اینکه می توانید روزها و خاطرات زیبایی که در زمان آشنایی و دیگر مراسم و مخصوصا بعد از ازدواج برایتان پیش آمده است را هرازگاهی با هم مرور کنید . اغلب خانوم ها بسیار ریزبین هستند و یادآوری این خاطرات می تواند خیلی اثرات مثبتی در روحیه ی آنها داشته باشد و به زندگی و رابطه های عاشقانه تری ختم شود .

نکات همسرداری برای خانم ها

در یک رابطه ی زناشویی برای اینکه بتوانید یکی دیگر از نکات همسرداری برای خانم ها را بدانید ، بایستی برتری همسرتان را نسبت به دیگران از هر لحاظ به زبان آورید و آن جنبه ها و نکات مثبتی را که در همسرتان دیده اید و به خاطر آنها عاشقش شدید ، بازگو کنید تا او هم احساس نزدیکی بیشتری با شما کند .

برای همسرتان یک دوست واقعی باشید تا همیشه حس کند یک همراه همیشگی ، یک عاشق و یک دلگرمی دوست داشتنی در کنارش هست .

احساسات را از خودتان دور نکنید و در خرج احساس فردی خسیس نباشید که چندین برابر به خوتان برخواهد گشت .

نقطه ضعف های همسرتان را شناسایی کنید و هیچگاه آنها را به زبان نیاورید و جبهه ی مقابل همسرتان نشوید .

و خیلی رفتارهای ساده و اینچنینی که موارد بالا تنها نمونه ای از آنها بود ؛ نکاتی که در اوج سادگی می تواند تأثیرات مثبت و غیرقابل تصوری در زندگی افراد داشته باشد .

ضمنا به عنوان یک یادآوری کوچک ، جمله ی معروف و معجزه گر ” دوستت دارم ” را هم فراموش نکنید و در گفتنش زیاده روی کنید .
بهبود کیفیت و یا دیگر ارتباط جنسی به طور مستقیم به آرمان های مرد و زن مربوط. اگر هر دو طرف در حال تمرکز بر رابطه جنسی و فعالیت های خود را مبتنی بر نیاز به داشتن رابطه جنسی هر روز کیفیت رابطه را بهبود می بخشد و پس از یک در حالی که تغییرات اساسی خواهد بود در خلق و خوی و یک زندگی شاد از اراده خود. اما آنچه باید انجام شود برای افزایش سطح رضایت و بهبود مقاربت جنسی ؟

برای تکمیل و بهبود یک رابطه جنسی, هر دو طرف باید یک مقدار مشخصی از انرژی و زمان صرف. بهبود کیفیت روابط خانوادگی می تواند دو جنبه از فعالیت از روابط قبلی (فعالیت های مربوط به سلامت جسمی و روانی پیش از آن روابط) و زمان به انجام بهترین خود را (معاشقه تنوع در جهان از سی..), در نظر گرفتن.

نکات همسرداری
چه کار کنیم برای بهبود ارتباط جنسی?

تغذیه و سبزیجات مغذی

شیوه زندگی نامنظم ، همراه با توجه کافی به رژیم های غذایی ، در دراز مدت تاثیر جبران ناپذیری بر تضعیف توانایی افراد برای داشتن رابطه جنسی خواهد داشت.

کاروتنوئیدها ترکیبات محلول در چربی هستند. غذاهای غنی از کاروتنوئیدها هنگامی که وارد خون می شوند جذب مواد مغذی در بدن را بهبود می بخشد. این کاروتنوئیدها می تواند کمک به افزایش قدرت جنسی و افزایش سطح تستوسترون. به همین دلیل بهتر است از سبزیجات برگ سبز برای بهبود مقاربت جنسی خود استفاده کنید.
 وزن

اگر شما یکی از این افراد دارای اضافه وزن هستید ، بهتر است در مورد از دست دادن وزن فکر کنید. وزن کمتر شما, بهتر ارتباط جنسی. کاهش وزن کمک می کند تا سطح تستوسترون را افزایش دهد و همچنین طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

 ورزش منظم

همیشه ورزش و رژیم غذایی متناسب را دنبال کنید تا اندام شما از شکل خارج نشود ، به طوری که همسر شما ، همانطور که در روز اول ، به خوبی مراقبت و زیبا است. ورزش و فعالیت بدنی افزایش صبر و شادی خود را و به شما اجازه همیشه صرف زمان برقراری ارتباط با شوهر خود.

شما همچنین می توانید از وضعیت درخت در ورزش یوگا کمک بگیرید ، این جنبش به اطمینان از جریان خون به ناحیه تناسلی کمک می کند و بنابراین رابطه جنسی را بهبود می بخشد.

رفع مشکلات جنسی

آزمایشات پزشکی منظم می تواند هر گونه بیماری یا اختلال پنهان را نشان دهد که می تواند منجر به فعالیت جنسی ناخوشایند شود. اگر یک نجیب زاده نعوظ یا سایر اختلالات جنسی داشته باشد ، حتما با پزشک برای درمان مشورت کنید. زنان ، اگر آنها ترشحات و بیماری های مقاربتی دارند ، به سرعت درمان را شروع می کنند. حضور یک بیماری یا نوعی اختلال عملکرد جنسی باعث ضعف و سردی در رابطه می شود.
نوازشگر ، لمس کردن یا بوسیدن نه تنها در طول رابطه جنسی است. به گفتن همسر خود را که شما او را دوست دارم و خواستار کلمات نوع او استفاده می شود, به راحتی بغل کردن, بوسیدن و نوازش یکدیگر. گرفتن دست یکدیگر و در آغوش گرفتن آنها بازی خود را با مو و ماساژ یکدیگر در هنگام خستگی نیز شامل خاورمیانه است و همچنین شریک زندگی خود را از نظر احساسات آغشته با آن و اشتیاق بیشتر جنس و جنسیت است که در انتظار به عمل می کنند.

 کنترل استرس

تغییرات زندگی, هر دو کوچک و بزرگ, منفی می تواند تحت تاثیر قرار دهد خود را ارتباط جنسی زندگی, حتی اگر این تغییرات مثبت هستند. یک خانه جدید یک کار جدید تولد یک کودک و هر گونه تغییرات دیگر می تواند باعث استرس و از بین بردن بدن و روح خود را. بحث در مورد این با شوهر خود و می دانم که هیجان و استرس ثابت نیست, اما آنها نیاز به کنترل شود.
شما باید لباس های مختلف و آرایش

توجه به نوع پوشش و جذابیت لباس داخلی خود را. سعی کنید برای انتخاب لباس های مختلف با رنگ های جذاب. پوشیدن لباس های بیشتر آشکار, به خصوص در روز هنگامی که شما می خواهید به ارتباط جنسی با یکدیگر. توجه به لباس زیر خود را و تعجب شوهر خود را حتی با سبک های مختلف از لباس زیر. با جذاب تر کردن شما ، لذت جنسی خود را افزایش می دهید.
 انطباق با قوانین بهداشتی

پاکیزگی ، پاکیزگی، بهداشت دهان و دندان برای هر دو طرف به ایجاد روابط جنسی با کیفیت بالا کمک می کند. هیچ کس دوست دارد به ارتباط جنسی با یک فرد خراب و ناراحت.

تنوع در روابط زناشویی

اگر جنسیت شما تکراری و یکنواخت باشد ، بهتر است این روابط را متنوع کنید ، زیرا هیجان انگیز ترین مرد در رابطه جنسی نیز اگر رابطه او تکرار شود ، خسته می شود. بنابراین ، با شوهر خود مشورت کنید و خلاقیت کمی برای بهبود روابط جنسی و تنوع آنها نشان دهید.
نکات همسرداری برای خانم ها

 معاشقه قبل از رابطه جنسی

جنس تند بدون ورود یک مشکل نیست ، اما زنان معمولا طول می کشد تا عصبانی شوند. به طور کامل تحریک شده و آماده برای رابطه جنسی ، شما احساس بسیار لذت بخش تر و لذت بخش تر از فعالیت جنسی خود را ، که هر دو برای شما مفید خواهد بود. بنابراین ، آماده سازی و معاشقه را دست کم نگیرید ، زیرا باعث جریان خون بیشتر به اندام تناسلی ، و همچنین ارگاسم قوی تر و رضایت کامل می شود. اگر شما همیشه ارتباط جنسی به همان شیوه و در یک برنامه ثابت, مهم نیست که چقدر خوب و مطلوب رابطه شما است, در نهایت آن را دوباره اتفاق خواهد افتاد. بدین ترتیب, تنوع و تعجب از شوهر خود را در طول ارتباط جنسی یکنواختی و تکرار از بین می برد و تمایلات جنسی خود را بهبود می بخشد. آن را ندارد به معمول و قابل پیش بینی, چگونه شروع به, چگونه برای برآوردن و کامل ارتباط جنسی برای خود و شوهر خود را. سعی کنید به رابطه جنسی در مکان های مختلف در اطراف خانه و آن را به اتاق خواب را محدود نمی کند.

لیست bulandbals از رفتار جنسی مانند بوسیدن, مکیدن و نوازش بخش های مختلف بدن. بخار بخار و روش های مختلف پاک کردن (دهان و غیره, دو برابر, و غیره.) برای آماده سازی. با فکر کردن در مورد این روش, شما یک مقدار زیادی از ایده های جدید دریافت کنید, و شما می توانید جستجو و پژوهش استفاده. گاهی اوقات چشم یا دست شوهر خود را ببندید و افزایش شور و هیجان از رابطه, چرا که در این مورد او می تواند پیش بینی و یا کنترل رفتار خود را به طوری که آن را تحریک کننده تر می شود. شما همچنین می توانید کلمات کوتاه و یا کلمات تحریک کننده بسته به منافع خود و همسر خود استفاده کنید.

 دو نفره حمام رفتن

یکی از مفید ترین و البته لذت بخش ترین چیزها بعد از رابطه جنسی دو حمام است. هنگامی که بعد از رابطه جنسی دوش می گیرید ، در مورد خودتان و رابطه تان احساس آرامش می کنید. به طور کلی, هر گونه فعالیت باینری پس از ارتباط جنسی به نحوی امتداد انگیختگی و صمیمیت خود را در ارتباط جنسی و انتقال آن به زندگی و روابط عاطفی خود را.

صحبت کردن در مورد روابط جنسی

با همسر خود در مورد خواسته های خود را و نیازهای شما و آنچه که دوست دارید, چه باید بکنید یکی از نکات همسرداری برای خانم ها است که اهمیت ویژه ای دارد. با یکدیگر و نگرانی در مورد! به یکدیگر صحبت کنید چرا که اگر این خواسته ها و نیازهای جنسی و عاطفی طبیعت مطرح شده را با همسر و روابط زناشویی و جنسی با شما نقل مکان کرد و به سردی که با شما لبخند. این ممکن است برای شما دشوار, اما آن را به شما به ارمغان می آورد به یکدیگر نزدیک تر, و به تازگی در روابط جنسی و زناشویی.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.