انتخاب کتاب برای کودک و نوجوان باید چگونه باشد؟ معرفی کتاب های مناسب کودک و نوجوان

۱۳۸ بازديد
والدین به دلیل نیاز به زمان برای تغذیه و پوشاندن کودک باید برای رشد ذهنی مناسب تلاش کنند. هنگامی که یک فرد متولد می شود و با احساسات خود با محیط ارتباط برقرار می کند. با اولین چیزی که او را لمس, چه او می شنود و می بیند, حس کنجکاوی خود را تحریک شده است. با پرسیدن سوال, شما شروع به تلاش برای ایجاد یک علامت سوال در ذهن خود. ناتوانی در دریافت پاسخ درست به این پرسش ها در کودکان منجر به رشد فکری, ضعف, کاهش خلاقیت, ضعف, عدم علاقه به تحصیلات و ... شاید. کودکان یاد می گیرند برای شکل دادن به زندگی خود, افکار و شخصیت بر اساس پاسخ های دریافتی. در این راستا والدین نیز می خواهند در این شکل گیری شرکت کنند و نظارت مستقیم داشته باشند. این است که متوجه زمانی که یک کودک به طور کامل اعتماد پدر و مادر خود. او همچنین معتقد است که پدر و مادرش پاسخ مناسبی به تمام سوالات خود دارند. هرگز به کودک خود دروغ نگویید و افسانه ها را به او نگویید. اگر او می شنود دروغ از شما اعتماد خود را در شما از دست خواهد رفت. اعتماد است که به سختی می تواند بازگشت.

خرید کتاب

یکی از منابع مهم ترین و در دسترس از همان ابتدا برای پاسخ به سوالات کودکان پدر و مادر خود هستند, کتاب و در حال حاضر اینترنت. زمانی بود که پدر و مادر وجود دارد, کوچه ها و کودکان بی ادب بودند که تربیت فرزندان خود را از بین بردن. اگر این روزها کودکان خود را دیگر داشتن سرگرم کننده با کودکان بی خانمان خود. احتمالا دوستان جدیدی پیدا کرده اید. دوستانی که می توانند خشن تر از بچه های خیابانی باشند.

کتاب های کودکان

در حال حاضر تحقیقات نشان می دهد که بیش از ده ها میلیون کودک در کامپیوتر و اینترنت مشغول به کار هستند. ساعت ها روی میز کامپیوتر می نشینند تا اطلاعات لازم را دریافت کنند و بازی های اینترنتی انجام دهند.

این می تواند علاوه بر اثرات مضر بر رفتار و واکنش های خود تاثیر منفی بر رشد فیزیکی و غیر طبیعی کودکان داشته باشد.

اما در اینجا این سوال مطرح می شود: که کتاب مناسب برای کودک ما است?

در پاسخ به این سوال باید گفت که این سوال به طور مستقیم به سن کودک بستگی دارد.

نکته اول: خرید کتاب کودکان باید با عکس هایی از رنگ های شاد و روشن پر شود و کتیبه های کوچک داشته باشد.یک تصویر بهتر از هزار کلمه است. برای تحصیل و خلاقیت, تصویر اولین حرف است.

خرید کتاب آنلاین

نکته دوم: این کتاب باید حاوی محتوای خلاقانه باشد و برای کودک جالب و جالب خواهد بود. علاوه بر این, این باید حوادث در یک تاریخ سریع. شخصیت های داستان باید به خوبی معرفی شده و به کودک باور. مشکلات و مشکلات شخصیتهای داستان باید شبیه مشکلات و مشکلات کودک در این سن باشد.

نکته سوم: مکالمات خنده دار و جوک های خنده دار در مکالمات شخصیت بسیار مهم است.

نکته چهارم: تقسیم بندی و خرید کتاب کودک و نوجوان باید به گونه ای باشد که کودک بتواند به راحتی کتاب را بخواند. قلم و خط نوشتن کتاب باید با چشمان کودکان شناخته شود. این توصیه به کودک کمک می کند تا کلمات بیشتری را درک و درک کند.

نکته ب: بهتر است کتاب را با کمی اطلاعات شروع کنید. در ابتدای کتاب باید تنها اطلاعات لازم وجود داشته باشد, مانند اطلاعات کلی در مورد شخصیت اصلی داستان, نام و محل اقامت خود. اطلاعات اضافی کودک را خسته کرده است و او دیگر تمایل به خواندن کتاب را نشان نمی دهد.

نکته ششم: قسمت پایانی کتاب نیز بسیار مهم است. در پایان همه مشکلات و سوالات باید حل شود و کتاب پایان خوشی خواهد داشت. به خصوص اگر مخاطبان کودکان کوچک است.

خرید آنلاین کتاب

نکته ششم: تعداد صفحات کتاب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کتابهایی که با هم نوشته و عکس گرفتهاند. این باید از 25 تا 35 صفحه باشد و کتاب های مصور نباید بیش از 16 صفحه داشته باشند.

نکته هفتم: داستان باید محتوای تحصیلی نیز داشته باشد. یک داستان خوب باید به طور غیرمستقیم ارزشهای اخلاقی و فرهنگی و مذهبی را به کودک بیاموزد.

نکته نهم: یک خرید کتاب آنلاین خوب برای کودکان باید شخصیت های که قادر به تصمیم گیری درست در شرایط دشوار است. شجاعانه تلاش برای زنده ماندن و زندگی خود را با پیروی از اصول اخلاقی حق در تمام مراحل.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.